İnsanların gözünde cehennem dedikleri yerin tasviri öyle kötü öyle azap verici şekilde söylenmiş ki kendi hayatlarındaki azapları göremiyorlar,kendi yaşadıkları cehennemi kavrıyamıyorlardı.
Onların hayata karşı hissettikleri kin ve nefret;dünyada var olan her şeye gösterdikleri alaycı düşmanlık ve kendilerine olan ilgisizlikleri hoşuma gidiyordu.