“Unutma:
•Tek bir önemli zaman vardır, o da şu an! En önemli an şu andır çünkü üzerinde gücümüzü kullanabileceğimiz tek andır.
•En önemli insan birlikte olduğun insandır, çünkü hiç kimse bir başkasıyla bir ilişkisi olup olmayacağını önceden bilemez.
•Ve en önemli iş de o kişiye iyilik yapmaktır çünkü insan yeryüzüne sadece bu yüzden gönderilmiştir.”
“Annem...!
dört mevsim yediveren mor çiçekli bir daldı
tüm anneler gibi onun da binlerce karatlık bir yüreği vardı
balkondaki ipe çamaşır sermek yerine,
mahallemizin serçeleri okuyup kültürlensin diye şiirler asar,
kuşlara edebiyat öğretmenliği yapardı.”
Şu temiz yüreklerin romantikliği denen şey yerin dibine geçsin!Şu duygulu lanet ruhların iğrençliği,ahmaklığı,sığlığı!...Hepinizin,hepinizin,canı cehenneme!