Maksim gorki

Maksim gorki
@Tayba
Yarının endişesini yaşamayan bir ölü
Öğretmen
Lisans
3 okur puanı
Mayıs 2026 tarihinde katıldı
Pişmanlığın pişmanlıgına ulaşacak seviyedeyim. Bunun varoluşsal sancısı içinde çok yorgunum artık.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Baktığın yerlere bakmak korkutuyor artık. Baktıgın her detaya aşık olmak ne demek bilirmisin. İşte onuda sadece gözlerim biliyor. Ya kör olmam gerek ya da seni gömmek Bu yüzden önce benim ölmem gerek.
Abdürrezzak gurnah kitap PDF lerini nerden bulabilirim
Konuşmak istemiyor işte nedensiz Anlamsız bir boşluk işte Aniden gelişleri korkutuyor işte Hiç geçmeyecekmiş bir sancı gibi işte Anlamsızlıgı en çok yoran yanı Anlasam öldürecem de kendimi Sonra boşlugun bitişinin mutluluğunu yaşıyorum işte. Sonrası boş kısacası anlamsız boşluk işte.
Beni sev ya da sevme Ben kendimi sevmek için verdiğim mücadeleyi Bir de senin beni sevmen için veremem Bir daha aynı mücadeleyi vermeye kalksam Tekrar kendimden nefret etme korkusu var içimde.