Bu profil okuduğum kitaplardan kendi hayatıma etkisi olacağını düşündüğüm satırları biriktirmek ve sonrasında göz atmak için oluşturulmuştur.
-Saygı talep edilmez, hak edilir.
Tanrı oğlu çarmıhta can verdikten sonra çarmıhtan inerek doğruca cehenneme gitmiş, orada azap çeken bütün günahkarları serbest bırakmış. Cehennem, boş kalacağını düşünerek sızlanmaya başlamış. O zaman Tanrı oğlu, "Ağlama Cehennem, öteki dünyadaki ünvan sahipleri, Devlet Büyükleri, yüksek yargıçlar, zenginler hep sana gelecekler!" demiş. "İkinci gelişime kadar hep böyle dopdolu olacaksın. "