Yine inanılmaz bir Dostoyevski klasiği. Duygu yüklü kısa bir hikaye olarak ana karakterin çektiği tüm acıyı, pişmanlığı ve elinden hiçbir şey gelmeyişi okurken bizlerin dahi elini kolunu bağlıyor. Bu karantina günlerinde okunması gereken kitaplar listenizde olmalı.