Çağın ilginç tutumlarından birisi de;
herkes de bi psikanalistlikler bi karakter çözümlemeciliği sanırsın okul öncesi psikoloji eğitimi veriliyor ülkede. Arkadaşlar bilinen insanlık tarihini geçerek son 200 300 yılı ele alırsak onbinlerce eğitim kurumu, yüzbinlerce eğitim almış insan, üzerine yapılmış milyonlarca araştırmaya rağmen üstelik te en eğitimli bilgili beyinler, hocalar da dahil olmak üzere hala bir çoğu çözülememiş insan davranışını burdan gördüğü iki davranış bi konuşma bi tavırdan çözüp karakter analizi yapan o çok bilmiş arkadaşlar bi durup acaba ben kendimi dahi anlayabiliyormuyum da millete kişilik analizi yapmaya çalışıyorum sorusunu da ara da bir sormalarını tavsiye ederim. Üstelik te bu sanal alemde bir çoğumuzun olduğumuzdan farklı davrandığımız gerçeğini göz ardı etmekte ayrı aymazlık ama yinede siz bilirsiniz. Sonuç olarak dikkat edin de o müneccimin malum organı bi yerinizi çizmesin canınız yanar benden söylemesi... bir psikanalist... skssxoksksjsk.