Kadın ile adam vedalaşmadılar, görüşmek üzere demediler, birbirlerine dokunmadılar, veda anı acıklı, çarpıcı bir duygusal ayrılışa dönüştü, her ikisi de bir daha görüşmeyeceklerine dair büyük bir yemin etmiş gibiydiler.
İçimde her şey birbirine dolanıp karışmış gibi geliyor; ne yapsam çözemiyorum. Ne yapmam gerektiğini bilemiyorum. Oysa bir yerlerde bir şeyler yapmak gerek.