Ttt

Ttt
@Tbesiktask
"En ağır yük, artık taşımak istemediğin anılardır."
Gerçekte hep yalnızdım, hiçbir yerde kendimi evimde hissetmedim.
Reklam
Hiçbir insandan bana verdiğinden fazla bir şey istemeye alışmamıştım.
Doğruluk payı oldukça yüksek
İnsan bazen yalnızlığı yanlış kalabalıklara tercih eder.
Dünyada bir tek insana inanmıştım. O kadar çok inanmıştım ki, bunda aldanmış olmak, bende artık inanmak kudreti bırakmamıştı.
gelirim..
"şimdi ben gidiyorum. fakat ne zaman çağırsan gelirim..." dedi. evvela ne demek istediğini anlamadım. o da bir an durdu ve ilave etti: "nereye çağırsan gelirim!
Reklam