Aylin sarık

Öfkeyle, ruhunu acıtan düşüncelere şimdi kızamıyordu, aklına gelen her düşünceyi anlamaya çalışmak, analiz etmekten başka ne için vardı ki insan? Kızmak, inkar etmek, öfkelenmek düşüncenin zehriydi. Gelişimin engeliydi. Anlamalı, kabullenmeli sakince analiz etmeliydi. Deniz'in dediği gibi iyi ve kötü yoktu ki; bilenler ve bilmeyenler, görenler ve görmeyenler, umursayanlar ve umursamayanlar ,hissedenler ve hissetmeyenler vardı. Hayatın sorunu uçlardaki duyguların çatışmasındandı. Dengede olamamaktı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne garipti, özgür olmadığımızı anlayana kadar özgür değildik aslında .
Müziğe ne kadar maruz kaldığını bilmiyordu ama Egemen'in boynunu kırması 6 saniye sürmüştü.
"Her şeyi bildiğini sanmayı anlarım, toyluktur ama her şeyi anladığını sanmak! Bunu anlayamam çünkü salaklıktır!"
Sanata ihanet, evrene, yaradılışa ihanetti...