Hüsna Akgümüş

Hüsna Akgümüş
@Tea_book
Livaneli’nin şarkısında geçen “saat 4 yoksun” cümlesini uykuma ithaf ediyorum 🤦🏻‍♀️
Müzik
Reklam
“Neyse ki yarın var Umutların en sevdiği gün” Sezai Karakoç
1000Kitap
Neye yaklaşsam sonu uzaklık ve kırgınlık, anladım ki yok allahtan başkasına yakınlık..!
1000Kitap
Kendime vereceğim bir iyi, bir de kötü haberim var. Kötü haber ; Hayatımda hiçbir şey hayal ettiğim kadar iyi olmayacak.iki artı bir evde, yalnız başıma uzun yıllar daha yaşayacağım.İyi haber ;Hayatımda hiç bir şey hayal ettiğim kadar kötü de olmayacak. Tek tesellim bu. Ne harikayım, ne berbat.Kibrit kutularının sırtındaki kelimeyim ben :Vasat .