Zilan

Zilan
@Tebaxpenc
Acının bağlandığı tüm dillere hayranım.
Aşka vakit kalmıyor böyle acı günlerde.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Konuşamazsın ki hissedemediğin şeyi..
Hiç bir söz anlatamaz bu acının derinliğini!
Gözleri gökte olsaydı, yıldızlar da onun yüzünde, Utandırırdı yıldızları yanaklarının parlaklığı!
+Binlerce kez iyi geceler sana! -Binlerce kez beter olsun gece, senin ışığın yoksa.
Sayfa 44·Kitabı okudu