Zilan

Zilan
@Tebaxpenc
Acının bağlandığı tüm dillere hayranım.
Ah !
Aşkın gölgeleri bile sevinçle dolu olursa böyle, Kim bilir ne tatlıdır aşkın kendisine kavuşmak.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Böylesine güzel bir gökyüzünün altında, bu kadar kötü insan nasıl yaşayabiliyordu.
Kim Bilir?
Belki de benim aşk dediğim; duygularıma kanmaktan, kafamdaki hayallerden ibaretti .
Sayfa 56·Kitabı okudu
Yüreğim konuşurken ben susmayı beceremem.
Yüreğim, yakalanmış bir kuşunki gibi çarpıyordu .