Tebriz İsmailov

Tebriz İsmailov
@Tebriz_ismailov
İçeride dışarıdan daha fazla varız...
Psikolojik Danışmanlık
Ankara
12 okur puanı
Kasım 2020 tarihinde katıldı
Ben en çok kendimden kaçıyorum, ama en çokta kendime yakalanıyorum...
İnsan ve Duygular
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Sigmund Freud diyor ki: "Olgunlaştıkça kimseyle uğraşasın gelmiyor. Kendini yetiştirememiş insanlardan uzaklaşıyorsun. Seni hasta edecek insanlarla birlikte olmaktan vazgeçiyorsun."
Psikoloji
Freud diyor ki; “İnsan bir şeyden haz alabilmek için o şeyin yokluğunu, ızdırabını tatmaya muhtaç. Açlık gibi, soğuk gibi, yalnızlık gibi. Ama istenen bir kere ele geçti mi verdiği haz yok oluyor. Yani geçici tatminler mümkün ama mutlu bir halde, sürekli kalmak imkansız.
Psikoloji
Kendimle savaştayım , kaybedersem kazanacağım.
Psikoloji
Dostoyevski diyor ya; " Kimse seni sen olduğun için sevmeyecek; herkes seni, seni sevmenin onlara ne kadar yakışacağını düşündüğü için, yani kendileri için sevecek ve bu da demek oluyor ki insan böyle yaparak yine kendini sevecek.Sen hiç sevilmemiş olacaksın hikayenin sonunda...
Psikoloji