Kuyucaklı Yusuf okuyanlar..Siz de kitabı bitirdiğinizde böyle soruları sordunuz mu?Kitap sanki bitmemiş gibiydi.
Mesela Kübra ve annesine ne oldu?Nereye gittiler?
Yusuf yeni hayatında Kübra ve annesiyle karşılaşacak mıydı?
Şahinde Hanım yaşananlardan ders alacak mıydı?
Şakir hak ettiğini bulacak mıydı?
Harp nasıl sonuçlar doğuracaktı?
Çünkü harp olayının hikayeyi değiştireceğini düşünmüştüm ama öyle olmadı.
İyi akşamlar.Kendime kitap almak istiyorum. Genellikle klasik okurum.Klasik dışında önerebileceğiniz kitaplar var mı?Klasik de olur hiç fark etmez.(15 yaşındayım yaşıma uygun olursa sevinirim,şimdiden teşekkürler.)