İngilizce seviyem için okuduğum 4. Kitap.
Genellikle askeri terimlere hakim biriyseniz rahatlikla okuyabilirsiniz. Benim icin iyi bir hatirlatici ve kelime gelisimine katki sağlayıcı eser oldu.
Kitapta birbirinden farkli asker oykuleri yer almakta. Genelde Gelibolu ve Fransa cephesi üzerinde çatışmış olan askerlerin hikayeleri bir araya getirilmiş ve hepsi müttefik kuvvetlerin askerleri. Haliyle anlatilan hikayeler Ingiliz ve Avustralya askeri ağırlıklı.
Esere ilişkin en beğenmediğim nokta tarafsızlığı. Zira bir tarafın digerini ovmesini beklemiyorum ama surekli barbar ve zalim gösterilen bir tarafa ait tüm hikayelerin, soyle duydum, boyle anlattilar, eltimin kizi gormus seklinde olması üzücü...