Arkadaşlar,şu inceleme beğenilerinizi neye göre yapıyorsunuz.tipe göre mi?cinsiyete göre mi?mesleğe göre mi?sempatiye göre mi?lütfen arkadaşlar incelemenin içeriğini okuyun ve ona göre beğen verin.çünkü sistem çok beğeni alan incelemeleri yukarıya taşıyor ve kitap hakkında bilgi edinmek isteyen kişi ilk olarak onu görüyor.dolayısıyla hiçbirşey yazmamış adamın incelemesinin çok beğeniyle yukarıda olması yeni okuyucuları yanlış yönlendiriyor.lütfen bu konuda biraz daha bilinçli davranalım.zira burası face değil kitap paylaşım sitesi.