Sen daha sevmedin beni. Ellerimden balon dahi almadın. Bütün gün film izlemeyi hiç tatmadın. Beraber gülüp gözlerden yaş olup akmadın. Birlikte bisiklete binmedin. Çocukluğumu, çocukken düşlediğim seni anlatmadım. Sahilde yürünecek yol ve görülecek bir eylül var. Avucuna işlenmiş bir şiir, söylenecek avaz avaz bir şarkı var. Birazdan bir umut geçer, bir parça bize düşer. Sarılmak için soğuğu beklemeyiz, Gitme!
"Gitme bir kelebek ölür.
Belki en güzel bir günü o görür." (ileti yazarı Fethi Karataş )
Pamuk da var yumuşaklık
Kaya da var ağırlık
Demir de var keskinlik
Bulutlar da var beyazlık
Kalbin hissine bağlı
Kan da var kırmızılık
Su da var güzellik
Orman da var ağıçlar
Gül de var diken
Kalbinin gücüne bağlı
Dağlar da var yükseklik
Güneşte var aydınlık
Toprak da var tohum
İslamda var huzur
Kalbin secdeye bağlı
Yiğitlikte var söz tutan
Adamlık da var dostluk
Çocukluk da var güzel yaşamak
Cahil de var kötülük
Kalbin vicdanına bağlı
Tevhit Bükte