Çünkü sen ya da bir başkası tam olarak şöyle düşünüyorsunuz:Bu benimle aynı fikirde,o zaman aynı benim gibi..Kendinize benzeyenleri seviyorsunuz siz Yani aslında kendinizi seviyorsunuz.Benzemeyenleri düşman gibi görüyorsunuz.Ben öyle değilim.Kendimi başkasıyla tanımlamam.Biri bazı özellikleriyle bana benzerse ,bu onu sevmem için bir sebep değil...Benzemezse de nefret etmem.Ben insanları anlıyorum.
Çünkü son tahlilde özgürlük vazgeçecek bir şeyinin olmamasıdır.Sahipsen de köleysen de özgür olamazsın.Burada hâlâ sahip olduğun birşey var, özgürlük diye bir kavrama sahipsin.Ozgurluk insanın sahip olacağı değil yaşayacağı bir şeydi,özgürlük benim için önemli diye özdeyişler üretmenin bence hiçbir anlamı yoktur.