TuğbaPa

Senin aramızda yaşadığını ama bizim bir parçamız olmadığını anladım.
Sayfa 64·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şimdi, yaşlılığımda, çocukluğumu çok düşünür oldum. Bunun normal olduğu söylenir. Sona doğru insan başlangıcı daha net hatırlar.
Sayfa 57·Kitabı okudu
Edebiyat
Bunu bekledim, çünkü beklemeye değer her şeyin kendi zamanı ve düzeni vardır. İşte o an geldi.
Sayfa 57·Kitabı okudu
1000Kitap
Yeryüzünde yapacakların olduğu müddetçe yaşarsın.
Sayfa 56·Kitabı okudu
Alıntı
Fɑkɑt sevgisiz de yɑşɑyɑmıyordu ve bu dɑ bir mirɑstı.
Sayfa 24·Kitabı okudu
Alıntı