Uzun zamandır başlayıp da bitirebildiğim bir kitap olmamıştı; bu kitap bu döngüyü kırdı. Anlatımı akıcı, okuması son derece keyifliydi. Okurken merak uyandırıyor ve olaylar tahmin edemeyeceğim şekilde gelişiyordu. Ara ara durup olayların mantığını düşünsem de asla beni yormadı. Sonunda gerçekten şaşırdım ve etkileyici bir şekilde bitti. Yazarın diğer kitaplarını okumak için sabırsızlanıyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖