Sonu olmadığını aslında görürken neden defalarca zorlar insan? Kendi değerinin farkına nasıl bi musibet yaşayıp varmalıdır illa ki ? Neden kötü olana iyi yönden bakmaya çalışıp defalarca üzülmeyi göze alabilecek kadar göremez kendisini, duyamaz kalbinin ona söylediği aslında gerçek olan cümleleri? Bir girdaba düşmek işte böyle birşey olsa gerek..