Kitabı incelemeyeceğim fakat duygularım buraya yazmak isterim.. Kitap, bende kapatılamayacak kadar derin bir yara açtı. Ruhum çok fazla parçalandı, zedelendi, enkaz altında kaldı lakin bana birçok duygu kattığındandır ki çokça müteşekkirim ona. Ayriyeten, bu kitabı okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum.