E. O

E. O
@The13
Look at the sky.
Tegavvür
Bazen olur ya kimse anlamaz seni, sadece susmak istersin. Kendinden başkasıyla konuşamaz hâle gelirsin.Yüreğini kime açsan anlamayacağını bilirsin. Dışın suspus, içinse koca bir mahşer olur, sana yine en iyi sen gelirsin.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Don Miguel Ruiz
"Ben yalnızca söylediğimden sorumluyum; senin nasıl işittiğinden değil."
Nâzım Hikmet’in de dediği gibi: “Konuşmayı severim, fakat herkesle değil...”
|Cahit Zarifoğlu
Takdiri ezele teslimiz ama gayrete de aşığız...
Nazan Bekiroğlu
Gör beni ne olursun. Ne olursun görüver. Böyle -bazen siz, bazen sen- aynı öyküleri tekrarlayıp durmayalım. İkinci kez ölmeyelim. Tek şarkı yeter lâkin bitmesin, yeter...