Bazen olur ya kimse anlamaz seni, sadece susmak istersin. Kendinden başkasıyla konuşamaz hâle gelirsin.Yüreğini kime açsan anlamayacağını bilirsin. Dışın suspus, içinse koca bir mahşer olur, sana yine en iyi sen gelirsin.
Gör beni ne olursun. Ne olursun görüver. Böyle -bazen siz,
bazen sen- aynı öyküleri tekrarlayıp durmayalım. İkinci kez ölmeyelim. Tek şarkı yeter lâkin bitmesin, yeter...