Eşeğin konuşması, insanın yük taşıması normal değildir. Ama bazı insanlar, eşeğin konuşmasına büyük hayranlık duyarlar. Oysa eşeğin yük taşıması, insanın da konuşması doğru olandır.
Babam,
-Yani ne demek bu? dedi.
-Yani, dedim, çocuk çocuk olursa normaldir, büyük olursa değil.
Bana öyle geliyor ki kadının kadın olarak, erkeğin de erkek olarak, ayrı ayrı şansları var. Tarihte birçok büyük, önemli kadın var. Acaba onlara, "Erkek olmak ister misiniz? " Diye sorulsaydı, erkek olmak isterler miydi? Hiç sanmıyorum. İster kadın ister erkek olalım, kendimizden memnunsak, şanslıyız demektir.