kendini bir gün ispatlamayı düşünen kendi için büyük insanlık için müptezel hareket edecek biri..
Sen alışmışsın güneşli günlere ben ise gecenin dördü beşiyim..
insanlar için eceli beklemek bazen çok zor olabiliyor bence insanlar istediği zaman kendi eliyle yaşamını sonlandırabilmeli acaba tanrı herkesin bunu yapmasından mı şüphelenip intiharı haram kıldı ?