kendini bir gün ispatlamayı düşünen kendi için büyük insanlık için müptezel hareket edecek biri..
Sen alışmışsın güneşli günlere ben ise gecenin dördü beşiyim..
...
Pişman olabilir , birinci öbeği kaldırıp atabilirdim (yazılan yazı için söyleniyor) ; "olmak"la "olmak zorunda olmak"ın , olabilirlikle gerekliliğin ekranda birlikte var olabileceğini göstermek için bırakıyorum onu yalnızca...
insanlar için eceli beklemek bazen çok zor olabiliyor bence insanlar istediği zaman kendi eliyle yaşamını sonlandırabilmeli acaba tanrı herkesin bunu yapmasından mı şüphelenip intiharı haram kıldı ?