Görünmez bir el boğazımda sanki ne yapsam da kaçsam bu köhne çaresizlikten ,sessiz çığlıklar atmak ne fayda duymak isteyen öyle de duyar oysa beni kurtar der gibi bakan gözlerimden de sıkıldım hala umudum olduğunu anımsatıyor bana oysa öyle olmamalı ne bileyim işte sakince yaşantımın bitmesini bekliyorum diyelim ..