Galatasaraylıyım de, göğsünü gere gere! Çünkü sen, bir aslan yüreklisin!
°•·♪·•°
Kalbim seni unutacak kadar adiyse ellerim onu parçalıyacak kadar ASİL'dir.
~
Sevdanın temelinde belki de bu vardı: seçilmiş olmak, ayrıştırılmış olmak. Diğer insanlardan ayrı olarak sana bakılması, senin benimsenmen, senin tercih edilmen ve bir sırrın ortağı olmak... İşte bu sevdanın ilk adımı değil miydi?
Peki ama, insan en çok kimi sever? Kiminle arasında çıkar birliği varsa, kimin rahatını kendi rahatı, kimin yoksulluğunu kendi yoksulluğu sayıyorsa en çok sevdiği odur.