• Totóca, çocuklar emekli midirler?
- Edmundo dayı hiçbir iş yapmıyor, ama para alıyor. Yani çalışmıyor ama belediye ona her ay para ödüyor.
- Çocuklar da bir şey yapmıyorlar; yemek yiyorlar, uyuyorlar, sonra da analarıyla babalarından para alıyorlar.