"Zaten çevremden uzak duruşumun, yabaniliğimin bir nedeni de kitaplarda tanıştığım ve benimsediğim insanları çevremde bulamıyor olmamdı" demiş Raif Efendi. :)
Tarihin ölmüş âşıkları bizim gülüşlerimizi duysunlar da hüzünlensinler istiyorum. Bizim ateşimizden bir soluk onların toprağına can versin, küllerini uyandırıp acı çektirsin istiyorum.
Sevgili yavrum, ömürlerinde tek bir kez sevenlerdir asıl sığ olanlar. Onların vefa, sadakat diye adlandırdıkları şeyi ben, ya alışkanlığını verdiği rahatlığa ya da hayal gücünün yokluğuna bağlarım. Zihinsel yaşam için tutarlılık neyse duygusal yaşam için de vefa odur; basit bir yenilgi itirafı.