L’appel du vide

L’appel du vide
@TheVideWithin
"Zaten çevremden uzak duruşumun, yabaniliğimin bir nedeni de kitaplarda tanıştığım ve benimsediğim insanları çevremde bulamıyor olmamdı" demiş Raif Efendi. :)
İzmir, 24 Aralık 2003
6 okur puanı
Ekim 2022 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Hepimiz başkalarına iyilik kondurmayı severiz, çünkü hepimiz de kendi kellemizden korkarız.
Sayfa 97·Kitabı okuyor
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ben artık hiçbir şeyi olumlu ya da olumsuz karşılamıyorum, dostum. Hayata karşı böyle tavır almak gülünç. Ahlak konusundaki önyargılarımızı açıklamak için gelmiyoruz ya dünyaya.
Sayfa 96·Kitabı okuyor
Alıntı
Dünyada bana hiçbir şey, yaradılıştan üzgün bir insanın zorla gülmeye çalışması kadar acı gelmemiştir.
Sayfa 76 - Raif Efendi·Kitabı okudu
Alıntı
Kendimi bildim bileli, bütün günlerimi, haberim olmadan ve kendime itiraf etmeden, bir insanı aramakla geçirmiş ve bu yüzden bütün diğer insanlardan kaçmıştım.
Sayfa 66 - Raif Efendi·Kitabı okudu
Alıntı
Hiçbir şey beni, hakkımdaki bir düşünceyi düzeltme mecburiyeti kadar korkutmazdı.
Sayfa 51 - Raif Efendi·Kitabı okudu
Alıntı