"O gece neden eve gelmedin anne?Beni neden çaresiz,yapayanlız bıraktın?Ben seni hep babamdan korudum ama sen beni bıraktın!Bir geceyi bana zindan ettin.Ben o gün de korurdum.Eğer senin düşincen seni koruyamam sandıysan yanıldın ben seni hep korudum ama sen hep kaçtın...İŞTE SANA NEFRETİM BU YÜZDEN ANLIYOR MUSUN?SEN KENDİNİ NEFRET ETTİRDİN!"