Adem ince

Adem ince
@Theadm
7☾
Gölgene bak, beni hatırlamak istiyorsan; O kadar yakın Ama sana asla dokunamayan... Inst: _.edebisozler_
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kalbin, aklın bende iken bedenin neden benden uzak? neden yanı başımda değilsin.
Beni güzel hatırla Bunlar son satırlar... Farzet ki bir rüzgardım Esip geçtim hayatından Ya da bir yağmur Sel oldum sokağında Sonra toprak çekti suyu Kaybolup gittim ~Orhan Veli Kanık
X: pes ediyorum galiba... Ben: Hadi ama kalk ayağa hala geç sayılmaz yapabilirsin.
Başarı?
~Her gün yeni bir şeylerin başlangıcı, yeni bir başarının habercisidir. O yüzden başaramayacağım deme, deniyeceğim de asıl başarı yeni birseyleri denemek ve bunlar ile kendini geliştirebilmektir... -theadm