Adem ince

Adem ince
@Theadm
7☾
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"İnsan vicdanındaki sırları, kalbin en gizli köşesine ulaşmadıkça bulmak imkansızdır..."
"Kötü diye bir şey yoktu, düşünce onu öyle kıldı."
"Emin olma duygusunu çok özledim. Nereye elimi atsam şüphe."
İnsan ve Toplum