Eda

Eda
@Thedsia
Her şeye mantıksal bir açıklama getiremezsin, bir kaç saniyeliğine kendimi mutluluğun keskin sarhoşluğuna bırakıyorum.
Bazen kendin için yapabileceğin en güzel şey, hiçbir şey yapmamak. Durmak, susmak, nefes aldığının farkına varmak. Her şeye yetişeyim derken kendine geç kalmamak. Bazen kabuğa çekilmek iyidir.
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Canım ne zaman isterse ondan zevk alacağımı bilmekten zevk alıyorum.
Alıntı
“gibi”
Alıntı
Geldiğimiz nokta estetik bir ıssızlık.
Alıntı