Sandığım kişi olmadığım gayet açık. Olduğum konusunda inatçılık ettiğim kişi de değilim anladığım kadarıyla. Olacağım inandığım kişi olmak için çaba harcamıyor oluşum, sanki o da değilmişim izlenimi bırakan bir alamet. Peki ben kendime dair bilgilerim doğrultusunda kendimi bilmeye muktedir olmayacak mıyım hiç? Olacağım kesin, ama hangi yetimle yapmalıyım bunu ondan emin olamıyorum. Aklım yanıltıyor beni. Duygularımı yolda görsem tanımam. Sezgilerime güvensem, sanki bir rus ruleti. Çünkü yanlışsa tam yanlışsa hep.