Kendim için “bedava sevinç yaratma” alışlanlığı edinme eğilimindeyim. Çiçeğe, kuşa, denize, kalabalığa, pencerelere, gün batımına, şarkının tonuna, birinin birine sarılışına falan hep böyle bakıyorum. Bakıyorum çünkü her şey çok pahalı ve bedava sevinç her yerde bulunabilir