MD

MD
@Thekitrunner
"Sanma ki hakkın kalır âdemde, Kağıt da şahittir yazan kalem de. Bırak ertelensin tüm duruşmalar, Şaşmaz adalet ilahi âlemde..."
Kimi zaman kendimden birkaç adım uzaklaşarak kendimi izleme arzusuna kapılıyordum. Bu mümkün değil tabii, herkes gibi kendimi kendi içimden izlemeye mahkumdum.
Sayfa 104 - Everest·Kitabı okudu
1000Kitap
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Ölür müyüm acaba, diyorum kendi kendime, yoksa sakat kalıp yıllarca yatakta mı yatarım? Hangisi zor? Hangisi daha acı? Toprağın altındaki ölüm mü, üstündeki ölüm mü?
Sayfa 98 - Everest·Kitabı okudu
1000Kitap
Artık ne denli çaba gösterirsem göstereyim, hiçbir zaman kendim olamayacağımı, eninde sonunda bu karmaşanın çekimine kapılacağımı düşünürdüm.
Sayfa 97 - Everest·Kitabı okudu
1000Kitap
Bildiğim tek şey, ne yaparsa yapsın, insanın birkaç saniyeye bile söz geçiremeyişi...
Sayfa 93 - Everest·Kitabı okudu
1000Kitap
Çünkü yaşam dediğimiz şey, önceden yarattığı her şeyi aştığı için sürüyor...
Sayfa 83 - Everest·Kitabı okudu
1000Kitap