Caner Koç

Caner Koç
@ThinkingMan
Teori pratik dengesiz ülke. CK®™
Oku adam ol diyorlar. Ama okuyoruz bu, sefer hayatı görmüyorsun diyorlar. Hayatı görüp de adam olan da çok az Okuyalım mı hayatımı mı görelim. Ee zaten üni lise ilkokul da Hayat öğretilmiyor. Sadece teorik şeyler. 12-13 sene okul ama 1-2 sene pratik. Eee ne zaman UYGULAYACAĞIZ? EEE NE ZAMAN YAŞAYACAĞIZ? Farklılıklar ülkesi. CK®™
Felsefe
Feza isimli okura yanıt verildi
Caner Koç
Doğru ve güzel yaklaşım. Yaşamadan anlayamayız.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Teori pratik dengesiz ülke. CK®™
Oku adam ol diyorlar. Ama okuyoruz bu, sefer hayatı görmüyorsun diyorlar. Hayatı görüp de adam olan da çok az Okuyalım mı hayatımı mı görelim. Ee zaten üni lise ilkokul da Hayat öğretilmiyor. Sadece teorik şeyler. 12-13 sene okul ama 1-2 sene pratik. Eee ne zaman UYGULAYACAĞIZ? EEE NE ZAMAN YAŞAYACAĞIZ? Farklılıklar ülkesi. CK®™
Felsefe
Feza isimli okura yanıt verildi
Caner Koç
Küçük yaşta hayatı okulun dışına çıkaratarak nasıl öğrenebiliriz O da önemli nasıl olmalı?
Teori pratik dengesiz ülke. CK®™
Oku adam ol diyorlar. Ama okuyoruz bu, sefer hayatı görmüyorsun diyorlar. Hayatı görüp de adam olan da çok az Okuyalım mı hayatımı mı görelim. Ee zaten üni lise ilkokul da Hayat öğretilmiyor. Sadece teorik şeyler. 12-13 sene okul ama 1-2 sene pratik. Eee ne zaman UYGULAYACAĞIZ? EEE NE ZAMAN YAŞAYACAĞIZ? Farklılıklar ülkesi. CK®™
Felsefe
Feza isimli okura yanıt verildi
Caner Koç
Sözü de sorgulayalım
Teori pratik dengesiz ülke. CK®™
Oku adam ol diyorlar. Ama okuyoruz bu, sefer hayatı görmüyorsun diyorlar. Hayatı görüp de adam olan da çok az Okuyalım mı hayatımı mı görelim. Ee zaten üni lise ilkokul da Hayat öğretilmiyor. Sadece teorik şeyler. 12-13 sene okul ama 1-2 sene pratik. Eee ne zaman UYGULAYACAĞIZ? EEE NE ZAMAN YAŞAYACAĞIZ? Farklılıklar ülkesi. CK®™
Felsefe
Feza isimli okura yanıt verildi
Caner Koç
Sartrenin sözü var hayatı Okuyarak öğrendim diye ona istinaden dedm ama bilemiyorum.
Teori pratik dengesiz ülke. CK®™
Oku adam ol diyorlar. Ama okuyoruz bu, sefer hayatı görmüyorsun diyorlar. Hayatı görüp de adam olan da çok az Okuyalım mı hayatımı mı görelim. Ee zaten üni lise ilkokul da Hayat öğretilmiyor. Sadece teorik şeyler. 12-13 sene okul ama 1-2 sene pratik. Eee ne zaman UYGULAYACAĞIZ? EEE NE ZAMAN YAŞAYACAĞIZ? Farklılıklar ülkesi. CK®™
Felsefe
Feza isimli okura yanıt verildi
Caner Koç
Hayat okulda öğrencilerle belli oranda öğrenilir. Lakin sanayi ve bir çok yerde daha iyi öğrenilir. Okuyarak hayatı öğrenir ama uygulayabilri misin bunu anlayamam. Bunu öğretmenin yıllarca öğretmensi lazım asıl deney. Hayattataki teori ve pratik. Dengesi çok önemli.