POSEİDON

POSEİDON
Amor fati memento mori… Memories never die..️.
Beni hemen anlamalısın, çünkü ben kitap değilim, çünkü ben öldükten sonra kimse beni okuyamaz, yaşarken anlaşılmaya mecburum…
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Gözlerinden vazgeçilmez ömrüm."
Sevgili Bilge, Bana bir mektup yazmış olsaydın, ben de sana cevap vermiş olsaydım. Ya da son buluşmamızda büyük bir fırtına kopmuş olsaydı aramızda ve birçok söz yarım kalsaydı, birçok mesele çözüme bağlanmadan büyük bir öfke ve şiddet içinde ayrılmış olsaydık da yazmak, anlatmak, birbirini seven iki insan olarak konuşmak kaçınılmaz olsaydı. Sana, durup dururken yazmak zorunda kalmasaydım…
Ne çıkar yanımda olmasan! Kalbim senden ibaret değil mi? Uzaktan sevmek zor demişsin... Etme sevdam! Görmeden sevmek ibadet değil mi?
"Eğer seni öpmem ve sonra cehenneme gitmem gerekseydi, giderdim. Sonra şeytanlara, cennete hiç girmediğim halde onu görmüş olduğumla övünebilirdim."