📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Oysa günümüzde halkın başkaldırması gerekiyor, değil mi? Elbette kaldırmalı. Herkes düşünüyor bunu, ama herkes kendince, içinden. Oysa yüksek sesle konuşmalı. Önce biri çıkıp bu cesareti göstermeli."
Yaşam mi bu bizimki? Koyun gibi yaşıyoruz. Benim okumam yazmam var, kitaplar okuyorum, çok düşünüyorum, kimi geceler düşünmekten uyuyamıyorum. Ama neye yarıyor?