Köylüler. Nasıl bir hayatınızın olduğunun farkında değil misiniz, sizi nasıl sömürdüklerini, aldattıklarını, kanınızı nasıl emdiklerini görmüyor musunuz? Her şey size bağlı, en büyük güç sizlersiniz. Öyleyken, herhangi bir hakka sahip misiniz? Tek hakkınız var, o da açlıktan ölmek.
Daha çok gençtir, ama kafası çalışır. Anlaşılan, insanın kafasının çalışması yasak bu ülkede. Kimi zaman gelir, söyle sorardı bize: 'Siz arabacıların hayatı nasıldır?' Elbette,
'Berbat,' derdik, köpekler gibi yaşayıp gidiyoruz."