İronik olarak uzun süredir kitap okuyamamak durumundan muzdaribim, lisede ilk kez kütüphane kapanınca kendime ait kitaplarım oldu.
İnsanları sevmek istiyorum, bu çok gerekli.
wattpad.com/user/milenmis
Sevmedim maalesef, çok basitti ve doğru düzgün bir şey olmuyor okurken. Üç kitaptan oluşuyor sanırım, gençlik hikayelerini sevsem de tavsiye etmiyorum..