Edebi değerinden bağımsız açık bir propaganda romanı olduğunu kabul etmemiz gerekiyor.
Solcu öğrencilerin hepsi karikatürize edilmiş birer kötü. Romanda bu öğrenciler için ahlaksız, sadist, tecavüzcü ve nekrofil gibi ithamlarda bulunulurken hiçbir kötü niyetli ülkücüye rastlamıyorsunuz.
Tüm bunları 13, 15-17, 58, 81, 84-86, 162, 166. sayfalarda görebilirsiniz.
Romanı bakış açınızı yansıttığı için sevebilirsiniz fakat gerçi olduğunu veya yaşanmış olayları derinlemesine yansıttığını iddia etmek pek doğru değil.