Okuma alışkanlığımı geri kazanmak için ince bir kitap almayı tercih ettim ve bu kitabın konusu da ilgimi çekmişti. Ama bitirmek gerçekten çok zor oldu. Hiç akıcı değildi
Karakterin yaşadığı her farkındalığın inanılmaz hızlı olması beni nedense rahatsız etti. Ama inanılmaz çarpıcı ve dolaysız bir anlatım olması insana bazı şeyleri direkt sorgulatıyor. Bence her okurda iz bırakacak bir kitap. Son sayfalarını tekrar tekrar okuyup hatırlamak istediğim için satın alacağım bir kitap oldu.