Altschmerz

Altschmerz
@Tiptoethrough
Yakupㅤ♡
İnsana her şey kendi benliğinden gelmelidir. Hissetmediği, anlayamayacağı bir şeyi söylemenin yararı yoktur.
Sayfa 69·Kitabı okudu
Reklam
Kötülüklerin en büyüğü sığlıktır. Anlaşılan her şey doğrudur.
Sayfa 68·Kitabı okudu
Tanrılar tuhaftır. Bizi cezalandırmak için yalnızca kötü huylarımızı kullanmazlar. İyi, yumuşak, insancıl, şefkatli yanlarımızla da mahvederler bizi.
Sayfa 56·Kitabı okudu
Bizler zamanın ızdırabın zonklamalarıyla ve acılı anıların anısıyla ölçmek zorundayız. Düşünecek başka bir şeyimiz yok. Acı çekmek, bizim varoluş yolumuzdur, çünkü var olduğumuzun bilincine varmamız için tek yoldur; geçmişte çektiğimiz acıların anısı ise kimliğimizin sürekliliğinin garantisi, kanıtı olarak gereklidir bizim için. Neşenin anısıyla aramdaki uçurum, şu anda neşeyle aramdaki uçurum kadar derindir.
Sayfa 48·Kitabı okudu
Yaşayışta sadelik, düşüncede ihtişam.
Sayfa 36·Kitabı okudu
Reklam