Damlaaa

Ne güzel bir söz ilişti kulağıma.
İnsanlara duygularla , kendine aklınla muamele et.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Az önce daha önce okumuş olduğumu bile unuttuğum Gece Evi serisinin kitapları geldi aklıma. 15-16'lı yaşlarımda okuduğum seriyi o kadar çok sevmiştim ki. Yıllarca film hâline getirmelerini beklemiştim. Yıllar geçti ama hâlâ aklımdadır Zoey ve arkadaşlarının yaşadıkları. 😍 Çocukluğumla karşılaşmışım hissi veren her şeye bayılıyorum. Teşekkürler Gece Evi serisi ekibi. 😇🌸🌸
Ne güzeldir bırakmak kendini Rabbe
Yavaşla güzelim. Bu dünyadan yalnızca bir defa geçeceksin.