Damlaaa

... belki de yolları yalnızca çok kısa süreliğine kesişmişti, hepsi bu kadardı.
Reklam
Hayat bir şekilde kendi normaline dönüyordu. Herkes, kendi acısını içinde taşısa da yeniden yaşamaya çalışmaktan başka çare olmadığını biliyordu.
Çünkü bazen susmak, birine verebileceğimiz en büyük destektir.
Eğer karanlığın içine az da olsa bir ışık sızmışsa, bu bir yerlerde çatlak oluştuğu içindir. Ve o çatlak zamanla büyüyüp daha fazla ışığa yer açar. Nihayetinde karanlık, iz bile bırakmadan yok olur gider.