Damlaaa

👍🏻
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Birini tanımanın en iyi yolunun kitaplığındaki şeylere bakmak olduğunu düşünmüşümdür hep.
Insan öğretmen olunca, herkesi çocuk gibi görmeye başlıyor. Sınıfta nasıl olacaklarını hayal ediyorsun. Bilhassa çocukluktan henüz çıkmış olanların.
Kendi halinde uçan bir kelebekte bile.
Birinin yasını tutarken, her şeyde ondan bir mesaj görüyorsun. Tek bir çimenin üzerine vuran güneşte bile. Bütün dünya onun tercümanına dönüşüyor.
En öngörülebilir şeylerde bile mutlaka bir öngörülemezlik unsuru vardır.