Miyeser karakaş

Miyeser karakaş
@Tokyo82
Hemşire
Şanlıurfa
Siverek, 4 Aralık 2002
75 okur puanı
Ekim 2025 tarihinde katıldı
Değerli 1k Dostlarım..
dünyanın en kötü hislerinden biri. hele hele bu halinizi önemseyen, insanlarla aranızda kilometreler varsa hastalığı falan bi köşeye bırakıp şöyle en güzelinden bi ağlamanıza sebebiyet verir. vücudunuzda sabah yediğiniz iğnenin acısı midenizde pis bir bulantı gözünüzde tonla yaşla öylece kalakalırsınız. Uzun bir zamandır, hastalıkla mücadele etmekten. çok aktif olamadım, ayrıca beni merak eden dostlarım olmuş, şimdi çok iyiyim hepinize çok teşekkür ediyorum.. ☘️
Miyeser karakaş
Çok geçmiş olsun canım, gözümüz hep seni arıyordu